مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

فرشته ی زمینی

پنج ماهگی

1394/10/2 12:09
نویسنده : هانی
287 بازدید
اشتراک گذاری

ماه قشنگم پنج ماهه شدنت مبارک 

هر روز داری شیرین تر میشی و دل من و بابایی را میبری

توی این ماه صداهایی که از خودت در میاری مثل بعضی از کلمه ها میمونه : عم ، نه ، آیه ، پووووف

تازگیا شیر خوردنت هم مراسم داره وقتی شیر میخوری دنبال انگشت من میگردی و میگیری تو دسست و هی دست من را این ور اون ور میکنی بعدشم که چشمت تو چشمم میافته شیر خوردن بی خیال میشی شروع میکنی حرف زدن با من . منم بعضی وقتا محل نمیدم تا شیرت بخوری ولی انقدر صدام میکنی دلم میسوزه منم باهات حرف میزنم

الان میتونی پهلو به پلو بشی ولی غلت نمیزنی وقتی هم به شکم میذارمت اصلا دوست نداری و نق میزنی شاید به خاطر همین دوست نداری غلت بزنی 

 


 

 

یه اخلاق بدی که داری بعد از ظهر خونه کسی بریم همش گریه میکنی هیچ کس جرات نداره باهات حرف بزنه همش میزنی زیر گریه نمیدونم چرا اینطوری میکنی ولی تو خونه خودمون دختر خوبی هستی 

 

عاشق بیرون رفتنی بریم خرید اصلا صدات درنمیاد  

 

از 4 ما و 19 روزگی شروع کردم بهت غذا میدم و تو هم خیلی خوشت میاد وقتی هم تموم میشه گریه میکنی بازم میخوای 

این عکس مراسم آرد برنج درست کنون بودخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونک

 

 

اولین غذا

 

 

از چهار ماه و نیمگی همش با حرص دهنت میمالی به شونه مامان و انگشتت با عصبانیت میبری دهنت فکر کنم لثت میخاره و داری دندون درمیاری خدا کنه زیاد اذیت نشی گلم

 

 

اینم عکسای چهار ماه و یک روزگیت

 

 

 

 

 

اواین زیارت ( چهار ماه و بیست روزگی )


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)